西西里的钟

Just be careful. Love ain't no simple. Promise me no promises.

The Ocean(Radio Edit)— Mike Perry -

The Ocean (Mike Perry feat. Shy Martin) 是瑞典DJ Mike Perry在2016年4月份推出的一首电子舞曲,歌曲内涵是你的爱对我来说就像是大海,我愿意一纵跃入其中,徜徉在你的爱里。




You can be my guiding light, keep me company in the night


你可以用你的光芒指引我,陪我度过漫漫长夜


 


That's all I need


那就是我所要的


 


All I want is for you to stay a little longer now with arms around me like a border


我只想此刻你能再停留一会儿,用双臂像边界一样把我拥入你的怀抱


 


Like the air I breathe, I let you in


就像吸入空气般,我让你进入我的体内


 


Keep me warm underneath my skin


肌肤之下,我也能感受到你给的温暖


 


'Cause I'm giving in to your touch


因为我沉溺于你的触碰


 


I can never get enough


我想要的,永远都不够


 


Dive in deep into the ocean


一纵跃入爱的海洋里




You can be my safety zone, somewhere I can go when I feel alone


你可以带给我安全感,当我感到寂寞时,我可以靠近你身边


 


That's all I need


那就是我所要的


 


All I want is to stay a little longer now, arms around me like a border


我只想此刻再停留一会儿,你的双臂像边界一样把我拥入你的怀抱


 


Like an endless stream you take me in to a place that I've never been


就像流淌不息的溪流,你把我吸入,带我去我从没到过的地方


 


'Cause I'm giving in to your touch


因为我沉溺于你的触碰


 


I can never get enough


我想要的,永远都不够


 


Dive in deep into the ocean


一纵跃入爱的海洋里



评论 ( 2 )
热度 ( 36 )

© 西西里的钟 | Powered by LOFTER